Учнівська Рада Вінниччини
Координатор Слободянюк Ірина Анатоліївна
к.т. 0975725377

Гуманістичні цінності освіти передбачають зміну авторитарно-дисциплінарної моделі виховання на особистісно-зорієнтовану. Сутнісними ознаками цих змін є виховання особистості з максимально можливою індивідуалізацією, створенням умов для саморозвитку і самонавчання учнів, осмисленого визначання ними своїх можливостей і життєвих цілей. Практика показує, що всі ці ознаки найповніше втілені в учнівському самоврядуванні. Виховання творчої особистості нерозривно пов’язане з майбутнім країни, відродженням нації, гуманізацією суспільства. Людина повинна жити з думкою: все для блага особистості, кожному є місце у соціумі, кожен цінний для суспільства таким, яким він є. Керувати політичними, національними та економічними процесами повинні ті, хто насправді є професіоналами, хто уміє гуртувати навколо себе і вести за собою, хто здатен сформувати професійну команду, в якій поважають думку кожного члена, у якій кожен може виявити свої здібності і реалізувати у тій чи іншій справі. Такі завдання суспільства вимагають нових підходів до виховання, до виявлення і розвитку здібностей лідера, адже лідер в навчальному закладі – це майбутній політик чи бізнесмен, якому вирішувати як щоденні,так і масштабні завдання, які поставить суспільство у час загальної глобалізації світу. Успіх України на світовій арені закладається сьогодні у школі лідерства – лілейному самоврядуванні учнів.
Учнівська рада Вінниччини—консультативно-дорадчий орган при першій заступниці начальника Вінницької ОВА, створений в грудні 2021 року відповідно розпорядження голови Вінницької ОДА №948 від 29 грудня 2021 року.
Основна діяльність УРВ скерована на залучення учнів до учнівських самоврядувань, забезпечення прав учнів, залучення до прийняття рішень, УРВ — організовує культурні та освітні події, які у свою чергу підсилюють молодь, учасників учнівських самоврядувань та членів ради. До складу УРВ також входять координатори. Це педагогічні працівники, які скеровують, консультують, допомагають та врегульовують роботу рад. Учнівське самоврядування, правильно організоване педагогами, відкриває невичерпні можливості для постійного вдосконалення виховного процесу. Воно сприяє розвитку дитячої ініціативи, яка стає джерелом нових знахідок та перемог, згуртуванню учнівського колективу.
«Лідерами не народжуються й не стають—лідери роблять самі себе»
Стівен Кові