Учнівське самоврядування Вінниччини

Координатор Слободянюк Ірина Анатоліївна

   к.т.  0975725377, 0432670194

Діяльність самоврядування Вінниччини

Гуманістичні цінності освіти передбачають зміну авторитарно-дисциплінарної моделі виховання на особистісно-зорієнтовану. Сутнісними ознаками цих змін є виховання особистості з максимально можливою індивідуалізацією, створенням умов для саморозвитку і самонавчання учнів, осмисленого визначання ними своїх можливостей і життєвих цілей. Практика показує, що всі ці ознаки найповніше втілені в учнівському самоврядуванні. Виховання творчої особистості нерозривно пов’язане з майбутнім країни, відродженням нації, гуманізацією суспільства. Людина повинна жити з думкою: все для блага особистості, кожному є місце у соціумі, кожен цінний для суспільства таким, яким він є. Керувати політичними, національними та економічними процесами повинні ті, хто насправді є професіоналами, хто уміє гуртувати навколо себе і вести за собою, хто здатен сформувати професійну команду, в якій поважають думку кожного члена, у якій кожен може виявити свої здібності і реалізувати у тій чи іншій справі. Такі завдання суспільства вимагають нових підходів до виховання, до виявлення і розвитку здібностей лідера, адже лідер в навчальному закладі – це майбутній політик чи бізнесмен, якому вирішувати як щоденні,так і масштабні завдання, які поставить суспільство у час загальної глобалізації світу. Успіх України на світовій арені закладається сьогодні у школі лідерства – лілейному самоврядуванні учнів.

Самоврядування сприяє виявленню та розквітові організаційних навичок, формування в учнів відповідальності, принциповості, ініціативності.

Вінницька обласна рада старшокласників «Лідер» – це організація, яка налічує біля  35 учасників. Засновником організації є Департамент освіти і науки Вінницької облдержадміністраці. Координує роботу ВОРС – Вінницький обласний центр технічної творчості учнівської молоді, в особі методиста Слободянюк Ірини Анатоліївни. Представники районів,ОТГ, та міст Вінницької області, старшокласники, які визнані лідерами учнівського самоврядування на місцях.

Двічі на рік, проходять одноденні збори усіх учасників, а також координаторів учнівського самоврядування. На зборах обговорюються організаційні питання, затверджується план роботи ВОРС, і кадрові зміни.

Академія управлінської майстерності,  це заходи які проводяться двічі на рік протягом трьох днів, для лідерів учнівського самоврядування. Під час АУМ, старшокласники навчаються, спілкуються, діляться напрацюваннями та досягненнями, знайомляться з цікавими людьми – управлінцями, науковцями, політиками. В ході зустрічей, переймають досвід вчаться бути справжніми лідерами, щоб в майбутньому бути творцями своєї держави.