ІV Обласна виставка «Мистецтво оригамі» (м. Вінниця 22.10-8.11.2012 р.)

 

Підготувала: Заєць Людмила Петрівна, методист ОЦТТУМ  

Дата публікації: 12.11.2012

 

 

 

ІV ОБЛАСНА ВИСТАВКА «Мистецтво оригамі»

 

22.10-8.11.2012 року м. Вінниця

 

 

Четвертий  рік поспіль Вінницький обласний центр технічної творчості учнівської молоді разом з Вінницьким обласним краєзнавчим музеєм проводить обласну виставку «Мистецтво оригамі».

Вироби, представлені на виставку, виготовляють вихованці гуртків «Оригамі» позашкільних закладів області: будинків дитячої творчості, станцій юних техніків, центрів технічної творчості.

            Цьогоріч на виставку представили роботи 29 районів та міст області. Загалом на виставці експонується понад 150 робіт.
У Вінницькій області працює 31 група «Оригамі», в яких займається 464 дітей. Їх роботу організовують 20 керівників гуртків позашкільних закладів у 18 районах області.

Найкращі експонати  з усіх  розділів представили Гайсинський, Немирівський, Піщанський,  Тульчинський райони, місто Жмеринка, Козятин, Палац дітей та юнацтва м.Вінниці та обласний центр технічної творчості учнівської молоді. Вперше у виставці взяли участь Ямпільський район та м. Хмільник. Найоригінальніші вироби представлені у розділі «Модульне оригамі» - творчій уяві та фантазії майстрів – оригамістів немає меж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оригамі розвиває здібність дітей працювати руками, удосконалюється мілка моторика рук, точні рухи, розвивається просторове мислення, відчуття форми, охайність, точність, симетрія і гармонія геометричних ліній.... В оригамі широкий діапазон рівня складності від простого до складного. Завдання мають відповідати по складності віку дитини. Можна використовувати як індивідуальну роботу так і групову.
Діти вивчають:

- історію виникнення оригамі;
- властивості паперу;
- кольорознавство;
- технологію складання;
Діти вчаться:
 - складати основні елементи: прості фігури, складні фігури,базовий модуль;
- технологію складання модулів;
- розмічати, різати;
- читати схеми;
- використовувати допоміжні матеріали та інструменти;
- естетично оформляти виріб.